Wo 14:15 - 14:45
Lezingenzaal 1

Over deze lezing

De tijd dat een bedrijf een 'pure player' kon zijn, gaat voorbij. Hans voorspelt dat in 2020 iedere webwinkel ook een fysieke winkel zal hebben, en dat iedere fysieke winkel(keten) ook een webwinkel zal hebben. Kortom: de vraag is niet langer óf u voor een multi-channel marktbenadering kiest, maar wanneer u dat zult doen en hoe.

Een multi-channel marktbenadering en klantcontact stelt nogal wat eisen aan uw interne organisatie en systemen. Die order- en communicatieketen - en daarmee uw klantrelatie - is net zo sterk als uw zwakste schakel. Daarom zult u uw IT en procesinrichting klantgericht in moeten richten en te investeren in het leveren van een 9+ ervaring voor uw klant. De contactwijze is daarbij ondergeschikt aan de kwaliteit van uw informatie en dienstverlening.

Tijdens deze praktijkgerichte sessie ontvangt u een ‘wake-up call’. Eén die u niet mag missen.






Mis het niet!
3.000 Bezoekers
60 Exposanten
45 Sprekers

Uw selectie is opgeslagen aan uw beursplan.

Log in om uw beursplan op te slaan of maak een nieuw account aan.

Sponsoren:
Partners:
Mediapartners: