Wo 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 1
Nederlands

Over deze lezing

U bent ervan overtuigd dat uw webshop de beste is. Maar hoe overtuigt u uw bezoekers hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes van ‘online persuasion’. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om bezoekers online te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe u ze kunt toepassen op uw eigen webshop,  legt conversie-optimalisatie specialist Jurjen Jongejan u in een flitsende presentatie haarfijn uit. Deze presentatie is door bezoekers van de WebWinkel Vakdagen gewaardeerd als beste presentatie van de beurs. U verlaat gegarandeerd de zaal vol enthousiasme en concrete ideeën om de conversie van uw webshop te verdubbelen!

LET OP: De inhoud van deze presentatie wordt achteraf niet online gedeeld en is exclusief voor u als bezoeker.

Mis het niet!
3.000 Bezoekers
60 Exposanten
45 Sprekers

Uw selectie is opgeslagen aan uw beursplan.

Log in om uw beursplan op te slaan of maak een nieuw account aan.

Sponsoren:
Partners:
Mediapartners: