Logistiek voor webwinkels als Sales Engine & Cost Saver

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 2

DeliveryMatch BV

DeliveryMatch onderzocht wat online consumenten op logistiek vlak wensen en wat webwinkels op logistiek vlak doen. Hieruit bleek dat er een groot verschil tussen beide zit. De webwinkelier doet op logistiek vlak doorgaans wat anders dan dat de online consument wil. Door over te stappen van de huidige ‘Push’ methode (alles zoveel mogelijk dezelfde dag verzenden) bij de order verwerking naar een ‘Pull’ methode (de klant aan het stuur) ontstaan er mogelijkheden om significante omzet stijgingen en kosten besparing voor webwinkels te realiseren.

  • Thema
    Webshop Vakbeurs

    De Webshop Vakbeurs – hét e-commerce event van 2018 - komt voor de tweede keer naar België. De Webshop Vakbeurs richt zich op ondernemers die willen starten met een webshop, entrepreneurs die hun online kanaal willen optimaliseren en op gevestigde namen die naast fysieke verkoop de stap naar online verkoop willen maken.